avslutning

avslutningen idag var hemsk. både jag och felicia började grina när våran släkting sjöng, det var så fint! sen skulle tony läsa upp ett stipendium så stod han där framme helt tyst och bara kollade på oss nior sen sa han ba om ni undrar varför jag står här helt tyst så kollar jag bara på hela nian en sista gång. jag grinade som aldrig förr idag haha. sista dagen tillsammans med hela klassen, fyra år tillsammans och vissa personer flyttar ju så man lär ju inte se dom igen. kollade också sen på alla som tog studenten, bara fyra år kvar,yeey

kommer bilder från balen igår sen när hilda har skickat dom :)




oskar, anna-lotta, martin,oskar, oskar, calle, markus, andré,
felicia, jag, hilda, märta, josefin, ida, johanna, love









Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0