galen!

åh vad jag blir sur! jag beställde trosor, en t-shirt och min fina bikini igen från gina, kom den? nej allt förutom den och nu är den ju slut igen! vet ni jag får DAMP! det är fan inte eningen att jag ska ha den men jag vill!


jobbet idag var helt chill, jag och hilda behövde inte va i arkivet idag så vi var först en stund på kaptensgården och krattade, sen plockade vi skräp efter vägen till lkab, som gick skitfort eftersom det knappt fanns nå skräp. sen satt vi några timmar inne i vårt krypin som liknar en husvagn, åt mat och sen tvättade jag och hilda en bil, det var ju skitkul att använda den där grejen som sprutar vatten! sen sov vi tjejer inne i våran husvagn.
nu ska jag springa till nipporis!

ska jag berätta en rolig sak? imorgon fyller jag år:)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0