fem av fem toasterssch





sen igår åkte jag och felicia till gve, var booring ett tag där, vissa människor ska inte göra vissa saker helt enkelt... men kvällen slutade najs iallafall, vi drog till pontus och kollade the grudge 3, eller jaa.. dom andra kollade och jag sov. men jag hatar ändå the grudge och the ring, jag hade inte vågat köra hem sen om jag hade kollat, och jag behövde lite sömn efter min tuffa jobbarvecka! haha


har varit och sprungit trappintervaller på dundret idag, åhh jag älskar trappintervaller, det är sjukt jobbigt men så härligt när man tar i så benen skakar!
nu väntar jag bara på en bild från hilda så får ni höra om min näradödenupplevelse haha x)

puss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0