ber på mina bara knän!

"åt vilket håll ska jag gå?"
"det beror på vart du vill komma."
"det spelar ingen roll."
"då spelar det heller ingen roll åt vilket håll du går."

så vad har man hunnit med idag? sprungit och blivit jagad av alla dessa flygande saker, styrketränat, fått världens sockersug och bakat, fick dåligt samvete så stoppade det i frysen och lovade mej själv att aldrig mer äta detdär igen. två timmar senare grävde jag i frysen, var tvungen att ha en eller två bitar. sen har jag också hunnit mäta hur lång jag är, eller jag mätte mej mot en vägg så skulle jag sen hämta en sån där lång sak som det står hur långt de är, ah ni fattar? men då hittade jag ingen. men såg iallafall att jag inte hade växt ett smäck.

någon som vet om det går att operera sig lite längre? är det very smärtsamt? tar det länge innan man kan gå, springa, åka skidor igen? äsch istället får jag väl be på mina bara knän att jag ska växa iallafall... 7 centimeter till, det är väl inte så himla mycket att be om?
Julias snickers

åh jag blir galen det är reklam efter varje låt på spotify! efter varenda jävla låt! och alltid den där sibyllareklamen -.-
nej nu ska jag tillverka min egna drickyoghurt, haha hittade nå recept som är nyttigt på nån hälsosida som jag var in på efter mitt sockerrus hahaha


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0