*trumvirvel*

igår åkte jag med mamma in till stan, sprang upp efter femmanvägen, åkte sen rullskidor och blev skiträdd när en bil förföljde mej! men det var visst bara bell som hade en annan bil hehe... jag hjälpte sen bell att packa lite från snart min lägenhet. skönt det ska bli att flytta från vår allas egna lilla bubbla tjautas. visst jag tror det var bra att växa upp här, att alltid ha tryggheten här, men nu vill jag faktiskt härifrån. man är så fast här, fast nå är det ändå skönt att vara här, typ på lov när det är vinter och så.

& ...*trumvirvel* imorron kommer felicia hem!!
så som jag har saknat dej! du får aldrig vara borta så länge igen! fast... om en månad lämnar hon mej igen, för att gå i skola i sigtuna. hur ska det gå? det kommer sluta med att jag tar på mej rullskidorna och packar mat i en ryggsäck och åker till sigtuna! haha

nejmen seriöst, vi har känt varandra hela livet, så länge jag kan minnas. vi har varit bästa vänner så länge jag kan minnas också, det har alltid varit du och jag. du bor först i byn och jag längst bort, det var ju så himla tragiskt att vi bodde så långt ifrån varandra, hela två kilometer. men nu då? över hundra mil ifrån varandra.
h-man♥p-sson

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0