sommarlista

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? ja...

- Dog någon som stod dig nära? nej inte det

- Vilka länder besökte du? bulgarien och resten av sommaren har spenderats i kääära gällivare!

- Är det något du saknar med årets sommar som du vill ha nästa sommar? ja jag vill tillbaka till bulgarien nästa sommar

- Vilket datum från sommaren kommer du alltid minnas? 25:e maj- 8:e juni

- Största misstaget? hehe behöver kanske inte nämnas här, men felicia du vet vad jag pratar om...

- Har du varit sjuk eller skadat dig? nej inget av det som tur är

- Bästa köpet? mina ballerinaskor

- Vad spenderade du mest pengar på? har nte spenderat nästan nå pengar :O

- Gjorde någonting dig riktigt glad? bulgarien gjorde mej riktigt glad

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren? fire burning - sean kingston & alcoholic party - DJ kicken

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? helt klart gladare, iaf i början. men det kommer helt klart bli den ledsnaste sommaren eftersom felicia flyttar.

- Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? umgicks mer med Felicia men det gick inte eftersom hon var i sthlm och jag var här.

- Vad önskar du att du gjort mindre? kanske, äh jag vet inte

- Hur tillbringade du midsommarafton? jag ehm..åt mat och kollade one tree hill yeey!

- Blev du kär i sommar? nej det blev jag inte... eller få se nu... kanske blev det trots allt!

- Hur många förhållanden? nada

- Bästa boken du läste i sommar? äcklig

- Något du önskade och fick? en pulsklocka!

- Något du önskade men inte fick? ville åka tillbaka till bulgarien men fick man de? nej!

- Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? höm, inget speciellt skulle jag tro

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? att få spendera sommaren med min bästa vän hade helt klart gjort den bättre

- Hur skulle du beskriva din klädstil i sommar? levde i träningskläder eftersom det var de enda jag har gjort i sommar

- Vad fick dig att må bra? att träna

- Vem saknade du? felicia

- De bästa nya människorna du träffade? alla som vi träffade i bulgarien helt klart!




"hejdå bulgarien"


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0