nu fick jag också beslutsångest!

oj nu blev allt mycket mycket svårt. felicia vet inte om hon ska fara te pdol eller stockholm och då försökte ju jag övertala henne att komma te pdol istället eftersom jag vill ju umgås med henne innan hon flyttar. men nu sa hon att jag kunde ju följa med till sthlm istället med henne.. då hade vi flygliftat till sthlm, gått på grönan & det hade ju faktiskt varit grymt kul för jag har inte varit i hennes stuga den här sommaren, jag brukar alltid fara dit och då hade vi sen åkt bil upp igen så det hade ju inte blivit alltför dyrt.

men sen är det ju piteå dansar och ler, jag har aldrig vart i piteå, bara på tävlingar, och jag har aldrig varit på pdol. alla säger ju att det är jättekuwl där och jag hade ju velat fara dit också... jag vill ju också träffa hilda som jag inte har set på typ hela sommaren. & jag ahr ju sagt till hilda att jag ska komma, då kanske hon blir ledsen om jag inte kommer...

hojj nä nu ska jag ta en diskussion med felicia,
puss<3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0