mina ögonlock faller igen.

jag råkade sova galet länge dag, till 11, då ringde pappa och väckte mej, jag ställde klockan på halv tio men jag råkade tydligen somna om... for in på stan med mamma och for på dollar och köpte en sån där grej man har tvål i, lite finare än en sån där färdig plastgrej man köper, sen såg jag en sån till diskmedel också, en lila! så var ju tvungen att köpa den också, flyttar ju faktiskt snart :) åkte rullskidor 2 timmar sen kom pappsen och hämtade mej, vad skönt det ska bli när dom är klara med tjottivägen då kan man åka ända till tjotti ju :D

förstår inte vad det är för fel, jag är trött! ja ni hörde rätt, jag sov till 11 och är trött nu :o så ska duscha nu och ta mej en powernap. kunde inte umgås med flisan idag för hon kom så sent :( men imorron då jävlar! då har jag vilodag också så då blir det perfa (y)






Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0