love don't come easy

you can't hurry love,
no, you'll just have to wait



vad härligt med lite gammal musik! hiihi
sprang nyss intervaller i värsta uppförsbacken, seriöst det har inte varit sådär varmt på hela sommaren! menmen ska vila lite och sen styrketräna ryggen lite, har typ en 80 årings rygg...
och idag hände en superhärlig grej, tiotusen kilo lyftes från mina axlar, hojj vad skönt!

hittade en intressant grej! jag ramlade med rullskidor för ett tag sen och då fick jag nån svullnad längst ner på ryggen och nu är jag bara allmänt stel i ryggen, å den kanske är inflammerad!
"Vid inflammation i leden svullnar ledhinnan och det bildas större mängd, och mycket mer tunnflytande, ledvätska än normalt. Kring den inflammerade leden ökar blodgenomströmningen. Leden blir alltså svullen eftersom den innehåller mer vätska och genom att vävnaderna runtom ökar i tjocklek."

hjälp! :o


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0