kirunatripp

åkte rullskidor klockan fyra på morgonen, kan säga att i princip alla bilar gapade mot mej haha. Klockan 8 åkte jag ochfelicia tåg till Linn där vi gick på stan, bakade, åt mat, kollade film och bara satt och chillade. Felicia dog nästan också när hon gick ut från tåget, ba swoops så var hon nere på rumpan och alla typ skrek till och ba hur gick det, men jag blev nog räddast av alla, jag trodde seriöst hon skulle dö!

sen såg jag min dreamman på tåget också! nu måste jag packa till pdol och sen måste jag och Felicia ta dagens dopp, har också flyttat ut alla bells grejjor från min lägenhet så nu är min soffa & bord där, nu äre inte så mycket som saknas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå in på msn nu!

2010-07-29 @ 22:21:24
URL: http://ffeliciapaulussson.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0