keep smiling

nu är sommarjobbet slut, så nu börjar faktiskt sommarlovet! även fast det har varit sjukt jobbigt att stiga upp fyra varje morgon i tre veckor så har jag haft riktigt kul. jag har lärt känna nya personer och jag har då skrattat tills jag inte har kunnat andas. vi har lekt kurragömma i mörkret, haft kaffekrig, vattenkrig, solat, hållt på att dö, diskuterat allt, tex vad ihålig är hahaha 


varje dag har sett ut såhär: vakna, äta, jobba, äta, träna, duscha, sova så dom här veckorna har gått himla fort och snart börjar skolan igen. har hört att samhälls är som nian och blir värre, och eftersom nian var hemsk så kan de ju inte bli bra... fast vi gick ju i en pluggskola så då kanske de blir lättare man vet ju aldrig. men ska bli kul iallafall att få träna på skoltid.



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0