johanna är du hemma?

min tripp till kullen blev inte riktigt som jag hade tänkt mej... när jag hade sprungit 9 km såg jag att det var jättemörka typ svarta moln mot kullehållet så jag blev ju skiträdd och stannade och kollade åt vilket håll dom for, såklart for dom mot mej! så jag vände om och spang hem istället hehe, men det blev ju iallafall 18 kilometer... jag får ta kulletrippen imorgon istället om det inte är mörka moln...!

jag fick värsta idén nu! johanna är du hemma? för jag ska snart springa igen, bara en timme och då tänkte jag att johanna skulle följa med och man blir ju varm när man springer så då när vi har sprungit klart badar vi?! eller doppar oss iaf? fan vilken smart idé, nu gäller det bara att hon är hemma. fast om hon nu är hemma så lär hon ändå inte vilja följa med :(


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0