it was just a fling...

sådärjah nu var ännu en dag snart slut. om det fortsätter gå så här fort har det snart gått två år så jag och felicia kan fara till bulgarien! såg på facebook att italobrothers skulle vara på viking idag! åh jag vill dit :( två år är jävligt länge...

aja ska inte bli alltför ledsen nu, jag har åkt rullisar idag och det var asvarmt, & en geting jagade mej ända från andra sidan till femmanvägen! jag skulle åka a1 men det blev typ a3 eftersom jag vart livrädd när den åkte runtruntrunt mej och ju fortare jag åkte för att jag blev så jävla rädd ju närmare åkte den mej och började flyga in i mej. hojj, vilken tur att du inte var där johanna!





mina bikinisar kom idag, båda var jättefina hihi. nä nu ska jag fortsätta mitt såkallade liv & kolla one tree hill och äta lite choklad. snart kommer min stjärna hem shiiit vad jag har saknat hon ♥

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0