impulsiv...

jag och felicia sa ju tidigare att vi skulle ta ett kvällsdopp, eller nattdopp, men vid 12 det var iskallt och blåsigt och när vi stod där på stranden med massor med kläder så frös vi ändå, men vet ni? vi badade iallafall! och det var mycke varmare än förre gången, för det var så himla kallt i luften så det kändes mycket varmare i vattnet. det var faktiskt riktigt härligt! tills vi kom upp ur vattnet igen... senare umgicks vi med lite folk och blev blöta i regnet :)

har trotsat vinden och sprungit uppe på ett berg, kan säga att det blåste ganska mycket... ska fara och springa igen snart och sen träna med min käraste träningsboll höhö

jag och felicia har ett litet sommarlöfte också som vi kom på igår, vi ska bada varje dag tills felicia flyttar! men jag menar, klarade vi att bada igår när det var iskallt så klarar vi fan att bada när om helst

en sliten linn hemma i gällivare efter dom två bästa veckorna på... läääääänge! ska ta resten av felicias bulgarienbilder idag så dom kommer väl upp här idag eller imorron eller nåt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi klara allt tillsammans! ;)

2010-07-23 @ 12:09:20
URL: http://ffeliciapaulussson.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommeer du hit din lilla pungråtta?:) <3

2010-07-23 @ 14:46:52
URL: http://ffeliciapaulussson.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0