bulgarien dadaadaaaam


"bil karusellen" vi åkte i bulgarien, de här visades på en skärm utanför, och vi visste ju inte det och karusellen var så kul att vi garvade ihjäl oss, eller jag garvade ihjäl mej iallafall. det kan ju itne ha sett vackert ut haha!

nathalie, adam, isabelle
jag felicia



och nu *TRUUMVIRVEL* den läskigaste men BÄSTA karusellen jag någonsin har åkt! den slår het klart frittfall tilt på grönan!



dom där två långa "pinnarna", det är den! man satt inne i en boll som flög upp i snören mellan dom där pinnarna! hojja det typ pirrar i magen bara jag tänker på den!

först satt man såhär:



sen fälldes man bakåt:


och sen SWOOOOSCH!!


shiiet vilken magkänsla. haha på sista bilden ser man hur vi båda håller i oss så hårt vi kan med händerna och båda skriker som bara den. jag har aldrig hört felicia skrika sådär i hela mitt liv, så jag började ju såklart asgarva för att det var så kul att höra. haha vojvoj. åker ni till sunny beach måste ni helt klart åka den karusellen!

Kommentarer
Postat av: bell

du måste skicka felicias bilder åt mig ! :P

2010-07-05 @ 11:12:37
Postat av: linn

joo men jag har bara fått vissa av henne, ska ta alla med ett usb sen när hon kommer hit :)

2010-07-05 @ 14:38:21

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0