YEAAAH

gissa vem som startar sist på tävlingen på söndag? hihi jag! och om jag kommer 1:a, 2:a eller 3:a får jag göra hål i tungan, fyfan nu gäller det.

igår skulle jag va lite smart... de var nå godisar som hette butterix eller nå sånt
Jag: haha som astrix å butterix!
johannas pappa: heter han inte obelix?
heehe...



snart ska jag tillbaka till johanna och kolla harpers island, jag har kommit på en grej, jag och johanna kollar alltid grymt mycke filmer :O igår kollade vi jennifers body,harpers island och pistvakt. första gången jag såg pistvakt! haha nå var den ju allt ganska rolig.

en snubbe i harpers island, så jäävla snygg!


puss


Kommentarer
Postat av: kw

min jimmy från harpers island! ;)

2010-01-07 @ 16:48:42
URL: http://karolinawennstrom.blogg.se/
Postat av: ida

var är tävlingen på söndag? :D hör av dig så kanske jag följer med och hejjar! :) & kommer då ser jag till att du kommer etta, tvåa eller trea för jag vill lika gärna som dig ha hål i tungan ;) haha

2010-01-07 @ 17:01:28
URL: http://iidaolofsson..blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0