VARNING FÖR EXTREMT LÄSKIG TEXT!

gissa vad jag såg på toan! EN SPINDEL! en spindel nu! hur fan kan dom leva nu? AAAAAAAAAAAAAAH! jag sprang iaf ifrån toan och har inte några planer på att gå in dit igen...

jag bytte kläder direkt ifall den hade nån kompis som hade fått för sig att klättra på mina kläder, usch jag känner hur det kryper på skallen på mej och jag har väldigt obehagliga minnen av spindlar! USCH!

jag fattar inte hur jag vågar men... nä jag skoja, jag vågar faktiskt inte leta upp en bild på en spindel, usch jag ryser över hela kroppen bara av att tänka på dom!

JAG TYCKER INTE OM SPINDLAR!

tävlingen på lördag gick skit, jag var inte ens trött när jag kom imål, jag kan inte ta ut mig... helt konstigt. men tävlingen idag kändes bättre iaf, placeringen var väl itne den bästa men formen är nog påväg! haha

puss



Kommentarer
Postat av: lottan

haha, nog är du för söt linn ;)

2010-01-17 @ 23:35:29

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0