sjuk dröm!

jaa min dröm handlade om paow, ni vet bloggaren...

jag och felicia skulle gå till henne, vi gick in å ropade hallå men ingen svarade så vi gick upp till hennes rum men hon var inte där heller, så felicia satt i en fåtölj å jag satt å fotade mej med hennes webkamera, bilderna blev JÄTTEFULA alltså extremt fula. sen orkade vi inte vänta nåmer så vi gick, men jag glömde att ta bort bilderna.

där nere mötte vi hennes mamma som skrek
VAD FAN GÖR NI HÄR!!?
egentligen kände vi inte henne men vi sa te henens mamma att vi var hennes kompisar men hon var inte hemma, så gick vi hem. nästa dag läste jag på hennes blogg att hon hade skrivit att det var nån idiot som hade varit på hennes rum å snokat så la hon upp ALLA SUPERFULA bilder på bloggen fyfan vad jag skämdes!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0