så jävla fina ögon!

jag & felicia hade nationella muntligt idag, det gick faktiskt ganska bra. sen åkte jag, felicia å hilding te gve å dom solade.

sen var jag på coop när mina päron handlade och när jag skulle sätta maten i påsar var det en liten pojke som satt där, han var kanske 4-5 år å han hade världens finaste ögon!

dom var knallblåa och jättestora, ögonfransarna var jättelånga och han ba stirrade på mig, jag dog nästan!! å även fast jag kollade på han så slutade han inte stirra, jag blev seriöst kär i ögonen <3

sen hann jag å bell oxå käka på alanya

puss

hehe jag hade lite booring medans dom solade ...







Kommentarer
Postat av: semst

peddo

2010-01-29 @ 22:42:11

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0