nyår

jag åt verkligen tills jag sprack, vi åt potatisgratäng & smördegsinbakad fläskfilé och potatis gratäng är det godaste jag vet så... jag hade nog kunnat leva på det. sen fixade jag mej och åkte till felicia där hilding oxå var. dom åt och sen satt vi och pratade om 2009 & 2010 till kl 12 då gick vi ut, drack champange, skålade & kollade på fyrverkerierna.

jag orkar inte ens lägga upp bilderna från fyrvererierna, dom blev inte så jättebra haha, för min kamera gick sönder igen. jag hade precis fått tebax den så gick den sönder igen :o







syskonen högman. alla skulle se sura ut... det gick ju skitbra (y) HAHAHA!


Efter tolvslaget for jag, felicia och hilding till klubbis, där typ hela byn var, eller jaa, dom som inte hade gått och sovit än iallafall. där dansade vi till dansbandsmusik till kl 4 då blev vi trötta och åkte hem.

det blev ändå ett så bra nyår det hade kunnat bli om man är här i tjotti.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0