min blonda lilla vän

igår umgicks jag med felicia och johanna, det var bamselänge sen jag såg johanna och vi bor ändå bara några hundra meter ifrån varann... vi hade iaf kul, kollade film, spelade nå skitkuwl bilspel, pratade om minnen, bra och dåliga... hehe

hahah kommer ni ihåg? XD


dagens var ändå av felicia p-sson, ovanligt eller?

nä vi kom in i johannas rum satte sig felicia på sängen så sa hon ba med lugn röst "jag trodde det var en mask!" (det var ett ludd)sen helt galen "ÄRE EN MASK! ÄRE EN MASK!" hahaha de lät inte så kul men det vare iaf.

sen frågade johanna nå frågor från en tidning till felicia, så sa hon ba "köpenhamn är huvudstaden" å felicia ba "ja men det är ju lätt! oslo!"

hahahha fan vad jag garvade! xD

hittade förresten värsta gamla bilden hahahax)


Kommentarer
Postat av: j

ahhh! det är ju bilden. herregud! hahahah fan vad kul det var ♥

2010-01-06 @ 17:50:23
URL: http://jjjohaanna.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0