happaranda

det blev inte tävling för att de var för kallt !!!!!
men vi åkte ändå te ikea köpte lite grejjer till när jag ska flytta, fast inge mycke för jag vet ju ännu inte vilka färger de är ;)


heelt ofixad frilla eftersom jag hade duschat på morronen å sen hade på mig skidmössan... o inget jävla uttag fanns det på ikea heller :o






storhandlarna på candyworld ! haha




hittade oxå en tröja på stadium :)




justjah efter vägen var det en bil som hade voltat flera gånger och flygit typ 20 meter... lysena var på så jag gick till diket å kollade in i bilen så dom inte var kvar, dom/den hade slagit sönder rutorna, seriöst fan va svårt å komma ut ur en bil där fönstrerna är övertäckta med snö å bilen uppåner och så ska man få av sig bältet :o och så kanske man fast har skadat sig, hojja!

nä nu måste jag skriva klart i-robot rapporten som skulle va inne i torsdags...
puss


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0