gymnasieval

1.samhälls
2. handels
3. teknik
eller så switchar jag plats på handels och teknik, ingen aning om det än...
men jag fattar inte hur man ska skriva på en där blanketten när man ska söka skid oxå, jag har ju redan sökt in te alla riks men ska man ändå skriva dom på pappret? eller inte? eller ska man skriva program och skid då? äh ååh jag vet ingenting nu alltså! åsså dom lokala dom ska man väl skriva där, eller?

dags att fråga syon kanske...



jag har nog inte skrattat på ganska länge eftersom jag och felicia garvade åt allting imorse när vi kom till skolan, en av oss gick extremt utåt med fötterna och den andra extremt inåt åsså gick vi armkrok, och jag skojjas inte jag höll på att kissa på mej av allt skratt! sen testade vi en sko med strl 57,5 å då dog jag ännu mer av skratt! fatta hur sjukt det såg ut!

pusss


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0