det var fint väder jag satte på mina kläder

igår kollade jag och felicia paranormal activity och den SÖG! vi orkade inte ens kolla klart den för att det var så dålig! noll av fem toasters.



efter det kollade vi nån saw, jag fattar inte egentligen hur man vill kolla dom där filmerna! jag blundade typ halva filmen hehe...



jag var tvungen att fara hem ganska tidigt från felicia eftersom jag skulle tävla idag, och om jag hade kommit tvåa idag hade jag fått göra hål i tungan! MEN sååklart så blev det för kallt så den blev inställd, fan vad arg jag blev! kändes ju värt att stiga upp fem, äta frukost, packa,göra klart allt, tagga och så ställs den in. bläää



Kommentarer
Postat av: Bell

Sa ju att den var väääärdelös! :D

2010-01-02 @ 15:40:32
Postat av: de är ju i slutet den är bra .. !

2010-01-03 @ 00:57:07

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0