Visste du...

att jag vill - att det ska bli nästa onsdag så jag får åka till borlänge!

att min senaste kyss -är något jag helst vill glömma

att jag lyssnar mest på - rybak såklart :o

att jag pratar - väldigt lite när jag är med dom jag inte känner

att jag inte är - peppad för nationella imorron

att jag inte gillar - köpta köttbullar!


att jag avskyr när folk snackar - och sprider rykten som inte är sanna

att kärlek är - ingenting för mej

att jag gillar att - åka skidor

att jag alltid kommer att - älska att åka skidor

att jag är hemligt förälskad i - vissa dialekter!


att sist jag grät var - idag i skolan när felicia "hallååade" som en tok när nån hade tappat sin halsduk HAHAHA

att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik

att jag just nu tänker på - att jag borde leta upp en alvedon innan mitt huvud sprängs

att imorgon kommer jag - vara sjukt nervös!

att jag verkligen vill - åka till bulgarien snart

 



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0