USM 2010

jag hade nog liiiite för stora förväntningar för usm, eftersom förra året var så kuwl... det här året sög, precis allt gick fel! redan på torsdag morron tyckte hilding och felicia att jag lät sjuk, så jag hade nog en förkylning på g för när tävlingarna var slut så blev jag helt plötsligt sjuk. men det var ju iaf tur att det inte kom när det var tävlingarna, distansen gick dåligt, men jag tyckte ändå inte det kändes som att det var 7,5 km men det var ju iaf bra att jag kom imål haha...

på sprinten gick jag vidare till kvarten men där gick de inge bra alls, så kom inte vidare därifrån, men jag får göra hål i tungan! men om man tänker såhär, förra året på usm gick jag inte vidare te kvarten så det var ju iaf en förbättring... *försöker tänka positivt*

btw, jag älskar fan dialekten där!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0