träning

jag somnade direkt när jag kom hem då ringde pappa och sa att vi skulle på träning, mina kinder sved så förjävligt för det var så jävla kallt & jag hade stora isklimpar på ögonfransarna. jag åkte bara en timme å gick in sen, å mina kinder blev kokheta, man kunde typ steka ägg på kinderna helt wieerd! sen när jag kom hem var det -25...

imorron ska jag & felicia på gymmet å ösa på och snart är det usm!
faan vad jag LÄNGTAR!

slänger in en bild på min alltid lika flummiga älskling!


butterkakan felicia blev sur så får ha bilden jättejätteliten nu annars får hon damp på mej :O å ändå sa hon förut att jag fick sätta in den :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjock! ;O

2010-02-10 @ 17:13:02

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0