skojjter

det var riktigt varmt ute idag, det visade typ 16 minus men det kändes varmare. så jag mötte felicia så gick vi in till henne och pratade om allt vi hade missat, vi hade inte setts på 9 dagar så vi hade en hel del att ta igen!

vi kom på att vi skulle fara å grilla, men ingen hade korv så vi gjorde pinnbröd, men när det var klart så hade solen redan försvunnit men vi for ändå till geutshi.

det började snöa, vi fick eld (fick använda två hela tidningar, men hey alltid kan man ju inte va bra att få eld )men den slocknade lika fort. så vi åt våra degar (pinnbröden) och höll på att frysa ihjäl.



asså det går inte att fota, man ser inte hur hög och brant det verkligen är!


jag sprang upp och benen ba skakade och jag ramlade ihop haha


haha klockren bild, kolla skotern!





nu blire nog film&mys med felicia, herregud vad jag har saknat den flickan!
puss


shiiet vad jag älskar den här bilden, jag vill bara skratta för jag blir så glad av den! vilken fin bästa vän jag har <3
jag älskar dej <3




Kommentarer
Postat av: feliciapaulusson

Älskar dig! <3

2010-02-26 @ 16:45:05

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0