FAN I HELVETES JÄVLA SKITJÄVLAR!

inte min dag idag, kände det redan när jag vaknade! nu skulle jag ladda ner en nyare msn men de funkade inte så då skulle jag ta bort de å då for hälften av mina bilder bort! poff ! ofta det bara kan bli så! ARGH!

tävlingen då... haha kunde väl ha gått lite bättre. i en uppförsbacke vare två snubbar som åkte ivägen så ja ba AKTA eller vad jag nu sa... så stod en ännu med staven ute så då var jag tvungen att ta ett jättekortsteg åsså hade jag jättemycke fart så ramlade jag, ja ba skrek FAAAN! åsså skulle jag ställa mej upp men staven satt fast så då ramlade jag ner igen å blev skitstressad så jag började typ garva medans jag åkte upp för backen och då började alla typ skratta åt mej, sen stress åkte jag så mycke så jag blev helt stum i benen, jag hade glömt att ta astmagrejjen så jag kunde inte andas haha en riktigt bra dag, not x)

kom 5:a... & en väldigt sur grej, om jag hade klassat upp mig och åkt med 17-18 åringarna så hade jag kommit trea å då hade jag fått göra hål i tungan! SURT ELLER?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0