cha cha bloggen!

var träningstävling idag igen och det gick dubbelt så mycke bättre än igår kan jag ju säga! fast ändå inte jättebra, men bättre är ju iaf bättre...







sen så körde jag, felicia och några grabbar skoter en sväng, nå är man då duktig, vi lyckades fastna och köra in i träd haha

hade faktiskt tänkt att jag skulle vara riktigt duktig och städa mitt rum! fast får se... de är egentligen inte sååå mycke så nå borde jag väl orka, om jag pumpar på med alexander rybak så går det nog! :D men jag är trött å har lust att gå å lägga mej nununu! tränade faktiskt 3 timmar idag så my energi är på botten kan jag ju lova...
Puss


Kommentarer
Postat av: johanna

hur fan kan man träna 3 timmar?

2010-02-07 @ 22:01:37
Postat av: linn

haha man åker i 3 timmar :D liiiiiite trött i armarna sen kanske x)

2010-02-08 @ 16:00:43
URL: http://highmaan.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0