Dag 1 - en nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv



*Jag längtar till sommaren 2012 då ska jag och min bästa vän till bulgarien.
*jag får börja övningsköra men har inte börjat än, är faktiskt lite smårädd.
*jag älskar att åka (längd)skidor.
*jag är väldigt dålig på att få gjort saker, jag hittar på andra grejer så länge som det går, meningslösa grejer som te.x att spela spindelharpan miljoner gånger eller att ta en omväg hem bara för att.
*jag duschar varje dag.
*jag älskar killparfym.
*när det är en allvarlig situation där man inte får skratta brukar jag alltid börja skratta och kan inte sluta, ett bra exempel: när vi hade lucia i förra året.
*jag tappar ofta bort saker.
*jag älskar att gå i träningskläder.
*jag vill ha hål i tungan, det är grymt snyggt, men eftersom jag ska få räls så tyckte herr och fru tandläkare att det inte var en bra idé.
*jag tycker inte om varma grönsaker, men ska lära mej äta det nån gång.
*jag hatade ramlösa förut, tyckte det smakade som samarin, men nu har jag druckit det så många ggr att det är gott.
*jag gråter när jag skrattar.
*jag hatar tajta tröjor och älskar tajta byxor.
*jag älskar norge och bulgarien.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0