welcome back!

har inte haft internet på länge, men nu är det tillbaka! har varit på läger, vi tränade (svårt att gissa) badade i havsbadet, ehm där inne. jag åkte tratten! två ggr! men fiifan vad läskig den var alltså. på måndag hade jag sån träningsvärk att jag typ inte kunde gå, men det är väl så det ska vara :)

har också börjat skolan, har bara typ lekt leka måndag och tisdag och idag har vi klasskamp. fick ganska bra schma trots allt, jag får träna 5 dagar i veckan på skoltid, helt great! fast måste ha kvällssvenska, kanske inte det roligaste men det är ju värt det

nä måste klä på mej innan jag måste springa till bussen, tjingeling








Kommentarer
Postat av: Annonymm

Vars ska du gå skola?

2010-08-25 @ 09:33:09
Postat av: Linn

välkomma i malmberget :)

2010-08-25 @ 15:05:43
URL: http://highmaan.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0