väldigt kul om man kollar en skräckis...

okej det här kanske inte passar för er torrisar där ute som inte har nån humor, men jag och johanna höll då iallafall på att skratta ihjäl oss!
felicia (till pontus): vill du ha naturgodis?
pontus: vad är det för naturligt med dom?

HAHAHAHA x)

och den andra grejen, jag höll då på att skita på mej!
jag, felicia och ida satt på minigolfen och kollade en skräckis, alla var helt inne i filmen och det var skitläskigt, då kastar jag ett ögonblick ut mot fönstret där vart man tar betalt och så står det en tant där! jag ba SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK och ida å felicia också ba SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIK haha alltså tänke er om man sitter å kollar en skräckis och sen helt plötsligt står det nån där mitt i de läskiga, hojj vad jag vart rädd!





Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0