Utkast: Aug. 16, 2010



haha, hittade värsta gamla bilden på johannas data! men jag kom iallafall precis hem från pontus där han, felicia, jocke, simon, johanna och linn var. vi bastade och badade och det var fan riktigt härligt att springa och hoppa i vattnet efter att man hade suttit i bastun, så det blev några hopp i sjön innan vi gav upp och gick in och kollade tv istället.

imorgon ska jag sova hos felicia, för hon åker på onsdag morgon och då säger jag hejdå och knallar hem. gissa om jag kommer grina då! hur sorgligt som helst kommer det ju bli :( nej men jag ska inte tänka på det ännu.

jag måste nog sova nu så jag inte sover bort hela dagen för den ska spenderas med min bästa vän ♥

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0