pite dansar och ler



på fredagen for vi in till "området" vi stod längst fram på lars winnerbäck men man hörde inte ens vad han sjöng för alla skrek, alla pressade som nå jävla idioter också så vi hörde kanske två låtar. eller vi hörde nåt mumlande, vi hörde inte ens vilka låtar det var. det blev helt varmt när alla tröck så mycke och alla drog ner eller tog min fina hatt som jag fick av en snubbe hela tiden!



vi var mest i de där stället vart man dansade, de var ju nästan bara bra musik hela tiden och en jävla massa folk, grymt roligt. Vi träffade också massa trevligt nytt folk! resten av helgen var vi i hildas stuga, åt godis, pratade och dansade hehe. sen en natt när jag skulle sova på hildas luftmadrass (jag och felicia sov en natt var på den) då gick nån på madrassen när jag sov! alldeles bredvid mitt huvud. seriöst jag blev skiträdd! har nog aldrig blivit räddare faktiskt.

nu måste jag ta mina bamsestora väskor med alla mina kläder och åka till min lgnhet, börjar jobba halv tolv på minigolfbanan och ska hinna träna innan, förvänta er ingen uppdatering här på några dagar, har inge internet där så...
men ha det bra puss♥

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0