jag är rädd för polisen :(

flottkalaset blev tillslut ganska roligt, jag jobbade till elva ungefär sen kom johanna och vi dansade sån där svår dans, eller vi hittade väl på lite steg... Felicia och hilda fortsatte jobba så det var väl lite tråkigt. sen for jag, johanna, alex, andré, emil, bob och pelle och tände hans julgran. haha fråga mej inte varför x) men det var kass musik på flottkalaset! dragspel och fioler yeey. tjottibandet borde ha spelat dåfan hade de varit röj! haha



när vi skulle hem åkte jag och johanna moppe, vad ser vi då? polisen. vi hade inga hjälmar och jag hade mitt moppekort i lägenheten. jäklar vad jag vart rädd, dom ba sprang mot mej dom trodde typ jag skulle smita. fick blåsa, och gå hem och hämta hjälmen och gå tillbaka och sa att jag hade moppekortet i lägenheten, dom ba så du ljög? för jag sa ju att jag kunde hämta moppekortet. det gick bra tillslut men läskigt var det iallafall, helst när jag är livrädd för poliser! :O efter det for jag och johanna till andré där han, emil och bob var så vi satt där ett tag med dom innan vi gick hem och sov :)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0