det visste du inte om frukt?

jag tog nyss mitt efterlängtade bad och så blev jag skittrött och somnade, jag vet inte så speciellt smart att somna i badkaret. jag vaknade sen efter ett tag och drömde en skitbra dröm, jag var helt glad, typ lycklig när jag vaknade men jag kommer inte ihåg vad jag drömde, irriterande? ja.



det här visste du kanske inte om frukt?
frukt ska alltid ätas för sig. man ska aldrig avsluta en måltid med frukt, nedbrytningen hos frukt börjas när man tuggar på frukten och slutar i tunntarmen men när frukt äts efter intag av proteiner blockeras den i magen då den egentligen vill till tunntarmen. då jäser frukten och hela matsmältningen förstörs, det kan till och med bildas alkohol. man ska helst äta frukt innan frukosten, en kvart innan minst. eller på kvällen men då minst tre timmar efter middagen. men jordgubbar, blåbär, hallon, vinbär och björnbär kan man utan problem avsluta måltider med.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0