calling all skeletons

inte ett moln så långt ögat kan nå och jag sitter inne. ska snart hoppa in i duschen och sen blir det att umgås med johanna, felicia och linn kommer hit vid fyra! :D jag vaknade faktiskt tio idag men råkade somna efter jag hade ätit frukost när jag bara skulle blunda fem minuter. jag vaknade av att jag dreglade då vare bara ta sig i kragen och fara och springa.

testade min grej som man sätter fast på skon som mäter hastighet och sträcka och dedär till pulsklockan. den var faktiskt bra och man känner inte att den sitter på skon! lånade en bild från google, men så ser den ut iallafall :)


nu ska jag hoppa in i duschen och bjuder på två väldigt heta bilder som grädden på moset! puss♥


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0