we might as well be strangers

jag förstår inte hur något jag inte trodde betydde så mycket, kan betyda så mycket nu när vi finns nåmer... aja jag saknar dej iaf


nu är det klart, den 25 maj åker jag, bell, mamma, adam, fellan å hennes mamma till bulgarien i 2 veckor. ska bli hur great som helst! vi kommer hem den 8:e å den dagen är väl balen? haha men det gör inte sååå himla mycket om vi missar den men såklart skulle man ju vilja gå lixom... äh ja vet inte,

sunny-beach.jpg Sunny Beach image by valeres



ojoj vad jag lääängtar! det är oxå värsta partystället OCH mycketmycket ungdomar, förresten det är bara turister där, en spökstad på vintern hehe... så man kanske ser nån snygging från sverige? who knows...

btw mååååste shoppa snart!





från gina, en bråkdel av allt jag vill ha hahaha

 

OCH jag VILL se alexander rybak igen!!! seriöst ni fattar inte hur mycket jag vill det! jag hade fan kunna kapa av en tå för det! med kniv! haha lite ont men de skulle fan ha varit värt det! ååååååh :'(

jag blir fan deppig när jag bara tänker på han, då blire ba jag kommer aldrig få se han igen... seriöst jag blev såå himla glad när jag såg han att jag fick typ minnesluckor! jag minns som inte själva kramen, det känns bara helt overkligt! kan jag verkligen ha sett han, haft ögonkontakt? kramat han? det känns helt... som en dröm typ. och det var heelt klart värt att köa 12 timmar för att se han på allsång, heelt klart! jag skulle fan göra vad som helst för att få se han igen, 

in your dreams linn... jag tror fan jag aldrig kmr få göra de, de bara känns som det. som att ta glass från ett litet barn förfan! åååh nu blev man ju deppig hära, hejdå


Kommentarer
Postat av: Ella-Maria

Jag diggar den där tröjan som är randig å de! Svinsnygg :D

2009-10-01 @ 17:27:04
URL: http://ellamariagrapenutti.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0