vem lyckas om inte vi?

jaa, vad har vi inte lyckats med jag å felicia?

jaa iaf så åkte vi moppe te hilding idag, hyrde en film å umgicks :)
sen när vi skulle åka hem, så när vi var efter tjottivägen började vi snacka om den där skräckfilmen som vi hade sett å typ ba de här är ju typisk en skräckfilm, vi kör moppe i mörkret å sen kommer det en bil å kör på oss så går moppen sönder å ingen av oss har pengar på mobilen åsså kommer de nån å jagar oss å allt va vi nu sa.

som några kanske vet så sägs det ju att vid skrövån om man kör förbi där vid 12 på natten står det en gubbe och liftar, & plockar man inte upp han så ser man han sitta bakom en nästa gång man kollar i backspegeln. de berättade ja te fellan, och en del säger ju att det är så efter tjottivägen oxå. å efter jag har berättat de kommer de ett vägsjäl å fellan ba DÄR ÄR HAN! (asså oseriöst då) å PRECIS då så dog moppen! fellan trodde ju jag drev me henne eftersom hon försökte skrämma mej, men så var det icke.

å jag med panik, så fick vi itne igång moppen så vi kollade bensinen & såklart var den slut även fast jag tankade innan vi for (?) iaf det var jätteläskigt för båda var helt uppskrämda, ingen hade pengar på mobilen, det var KOLSVART ute, och vi var mitt ute efter tjottivägen där det garant inte skulle komma en enda bil. så vi började prommenixa mot kullen men efter ett långt tag kom de en bil så lånade vi telefonen. vojvoj säger jag bara, att man lyckas...

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah ojoj

2009-09-06 @ 10:39:01

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0