tummen neråt!

jag tål verkligen inte INTE veronica maggio eller va hon nu heter, nivet hon som sjunger måndagsbarn ( den absolut värsta!) och17 år (nästan lika illa!)






UUUUSCH nu får ni chansen att bli döva här, så dålig är hon, hojja jag förstår mej inte på dom som tycker hon är bra! om de nu finns nån?

blääää OCH det värsta av allt är att jag alltid lyckas fastna i dom låtarna när jag hör dom! gah det är så sjukt irriterande så ni förstår inte!

oj nu måste jag borsta gaddarna och sen gå te bussen, puss

Kommentarer
Postat av: mollan

jag tycker hon är bra ;D

2009-09-25 @ 21:14:58
URL: http://mollangabrielsson.blogg.se/
Postat av: linn

ÄR DU GALEN?!!! :o

2009-09-26 @ 12:34:19
Postat av: j

HON ÄRR BÄST

2009-09-27 @ 00:02:20

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0