trött

jag och felicia tog moppen till skolan idag eftersom vi slutade kl 12. men det var nog ett BIG MISTAKE! som alla säkert vet så spöregnade det så vi var ju bara liiite blöta när vi kom fram, min jacka är inte ens en regnjacka å jag hade på mej t-shirt,fleecetröja å jacka å jag var blöt ändå till armarna. å frillan var ju superfin, sminket hade sköjls bort av regnet oxå så det blev en aning slitet.

sen när  vi kom hem hade vi planerat att köra långa intervaller i 5:an backen (i tjotti dårå) men det började åska och spöregna så jag skulle bara vila enliten stund men vaknade kl 6... och jag var så trött att jag tillåme drömde att jag var trött, haha en riktigt skum dröm.

jag ar fortfarande inte kommit på lösenordet te min data :( ngn som vet hur man gör om man har glömt lösenordet? (A)

pussar


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0