springning på morronen? nejtack

varje dag sen skolan har börjat har jag planerat att stiga upp 5 å springa en timme på morronen, har jag lyckats? nej. men det blir som ba äh jag behöver inte springa nu jag kan ju springa efter skolan... åsså sover jag mer, en gång lyckades jag ta mej till min dörr men sen ba äh jag sover ist.

imorgon slutar vi 12 så då ska jag och fellan å kanske johanna fara å simma :) sen idag hade vi intervaller på träningen, de satt ju bra å nu ska det hårdtränas här! fast detär så grymt tråkigt att springa, helst när man ska springa själv :o skidor is tha shiet lixom! tänk vilken känsla första skidåket! ojojoj alltså!

pussen :*


tänk när man tyckte det var så roligt att springa så jag tävlade skitmycke i de? :O
här var man iaf 10 år, nummerlapp 114 x)


Kommentarer
Postat av: Ella-Maria

Jag såg på direkten att det var du i 114 xD

Längtar längtar längtar till vintern! Håller med att det är trist att springa.. MAn kommer ju som inte framåt lixom:P

2009-09-23 @ 18:50:59
URL: http://ellamariagrapenutti.blogg.se/
Postat av: linn

jaa, det känns så himla värdelöst att springa! fysatan vad kuwl det kommer bli att åka skidor vojvoj :D

2009-09-23 @ 19:52:41
URL: http://highmaan.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0