premiär!

idag tog vi oss i kragen å åt på frasses, första gången och sista skulle jag väl tro, vi är inte så jätte taggade på snabbmat x)

sen idag har vi sprungit, (oj förresten vi=ja&fellan för dom som är så korkade och inte fattar) och sen skulle vi plugga men vi hann inte, åsså har jag kollat oth, privileged, 90210 och lite av svenska hollywood fruar eller nå sånt. aah kalla mej tv nörd men man måste ju se lla bra program!

men annars så följer jag faktiskt bara 90210, andra avenyn, desperate housewives, greys anatomi, one tree hill, gossip girl, privileged å kanske nån mer vet inte alla har ju inte börjat ännu ;/


i maj blir det troligtvis att åka te grekland med fellan *lääängtar!!!* fast först har man ju en hel vinter att se fram emot !

 

pussar


Kommentarer
Postat av: johanna

HAR OTH OCH DH BÖRJAT ? SATAN LINN VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅTT NÄR DU VET ATT JAG HATAR JA VERKLIGEN HATAR ATT LIGGA EFFTER ? -.-.-.-.-

2009-09-15 @ 13:21:58
URL: http://jjjohaanna.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0