keep on dreaming

jag är fan deprimerad! vad äre för mening med hösten? denär så himla värdelös!
snart kan man inte springa för det blir typ 30 minus ute, åsså kan man inte åka skidor för det är inge snö ännu, vojvoj!

tänk vad bra livet hade varit med snö året om, okej sommaren kan väl få 1 månad iaf...



idag har jag dragit mej i kragen å börjat städa mitt rum! och det är helt fantastiskt om man frågar mej, för dom som inte känenr mej så jätte bra så har jag alltid, jag upprepar alltid fullt med kläder på mitt golv! jag förstår inte hur alla hamnar där men helt plötsligt är min garderob tom då ligger alla kläder på golvet... dålig vana men de bara blir så, min garderob är i mamma å pappas sovrum å jag har rum där uppe så ja menar vem orkar föra ner alla kläder påengång?

men iaf så har jag skruvat isär den där grejjen till min säng och det var inte lätt kan jag säga! skruvarna satt ju som sten, sen har jag lyft ut min säng, lyft in en annan, renbäddat, letat en vas te nån gren me lysengrejs å sen har jag slängt halva mitt rum... åsså har jag ju lyft ner alla mina kläder, tvätten blev en aning full...

fast sen har jag ju kvar damsuga, damtorka, byta gardiner, plocka undan allt annat som ligger på golvet å säkert nåmer... men är man duktig så är man! hahaha fast jag städar inte mitt rum alltför ofta... men jag är ändå aldrig där så whatever

sen har jag oxå umgåtts med mina hjärtan, fellan å johanna <3, men så kul man har i tjotti, tv nördar som vi är blev det mest tv tittning...

oj lite mycket om städning nu ska jag ta å äta lite flingor å sen blir de tv och sängen, premiären!
puss och kram <3


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0