flytta?

imorgon blir det simning ist för idag, så nu taggar vi inför det hahaha x)

nu har jag kommit på en grej, jag ska gå på skidgymnasiet, men jag tänkte söka till flera andra ifall jag itne kommer in här, och det hade ju varit najs att flytta... men då kom jag på ba vem ska valla mina skidor? vem ska köra mej te alla tävlingar å de? om jag typ flyttar te dalarna så kanske inte min paapa is komma dit å valla varje helg...

såååå jag kan nog inte flytta å då måste ja komma in här, å de e nog ganska svårt å komma in här eftersom de e folk alla andra ställen söker hit... bläää seriöst om inte jag kommer in på skid så tänker inte jag gå nå gymnasie ! -.-






ojojoj vad jag längtar!!!

faaaast om jag inte flyttar te nånstans långt bort så ska jag ju iaf få en egen lägenhet å då äre ju itne så illa iaf, man får ju vallning å skjuts te tävlingar (Y) :D

nu äre bara hoppas att fellan går i gve å inte i lule eller uppsala då blire problemas i tenas... haha men tänk er jag och felicia har ALLTID haft varandra, när vi har bytt skola har vi ALLTID känt varann, vi har ALLTID varit bästisar, när vi har gått i nåt har vi ALLTID haft varann som vi kände, hur fan ska vi klara oss utan varandra ?!!! det kommer seriöst inte gå! fyfan vad jag kommer sakna henne då! nejnej fellan jag tycker du ska gå här :D

pussar


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men asså, man åker tillsammans alla på skidgym, och så tränarna vallar :) så det är lugnt ;)

2009-10-05 @ 11:44:25

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0