jagar brottslingar på taken...

jag skickade vem är highmaanblogg.se till 118100,å dom svarade (haha!) :

vi tror att highmaan.blogg.se egentligen heter linn högman och är 15 år gammal. vi tror att hon inom några månader kommer få reda på om hon skall läsa på skidgymnasiet i järpen. vi tror dessutom att hon är en alldeles vanlig tjej på dagen. på natten tror vi att hon sätter på sig en silvrig dräkt av nylontyg och springer runt bland hustaken i jakt på brottslingar.

haha ojoj de visste ni inte om mej kan ja lova, snart kommer mommo och hämtar mig från bell, har sovit här idag pallade inte vara i tjötti. så jag umgicks med joel och hilding. jag ahr bara sovit tre timmar men inte är man trött för det. nu väntar opponering, oth, gossip girl, top model

haha  gammal bild x)


kram och puss


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0