dum & dummare

måste bara berätta en liten kuwl grej, i fredags efter den sista lektionen sa fellan
-det känns som sommarlov! å ja ba
- nää! det känns som jullov!... fast utan jul...

haha, å ica har ju vrldens bästa reklam, fyfaan vad jag garvar när ja ser den här xD


annars då, jag har sovit 11 timmat inatt och jag är fortfarande dundertrött, sen har jag åkt skidor och nu blir det väl drygning ändå tills onsdag då kommer mitt <3 hem från sthlm och det blir nog gve ihelg (Y) se upp när dum&dummare är i farten säger jag bara! hahah x)

joo en skitläskiggrej hände igår!
jag å hilda trippade runt på stan ett tag på kvällen, men det var skitkallt så vi skulle gå å värma oss nånstans, så kände vi på dörren där te folkets hus, inte bioingången den andra. den var öppen så vi satt oss på trappan men då hörde vi typ musik och prat där nere, och nyfikenheten vann över oss så vi gick ner och kollade in snabbt, jag hann bara se att det satt några gamlingar där sen gick vi så kom det en neger efter oss! han kunde inte svenska s han ba girls come in eller nåt sånt, vi ba no we must go home now å han ba men kom bara en liten stund å vi ba nä men vi får inte för vi måste hem å han ba men bara 2 minuter, ni kan få kaffe, te, bulla å ja tänkte ba okej bara 2 minuter det var ju ändå några gamlingar där... (fast vi snackade ju engelska då)

så kom vi in det å det vara BARA utlänningar! dom där "gamlingarna" var inte så gamla å vi fick paanik! så ja sa te hilda ba jag låtsas att nån ringer, hahaha, så sa jag sen ba vi måste gå för våra kompisar väntar här utanför så började vi gå jättefort men han kom efter oss! så vi ba sprang ut och så fick vi itne upp dörren för man skulle dra i den inte knuffa!

haha sen fick vi upp den å ba sprang ut

okej de lät inte så läskigt men det var det! :o vojvoj



Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig :( <333

2009-10-25 @ 18:43:32
Postat av: Anonym

saknar dig :( <333

2009-10-25 @ 18:44:01

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0