tvångstankar!

nån mer än jag som har lyckats ramla idag?

hiihi linn styyle (Y) men hallå nu tycker jag faktiskt att de ska bli skitkallt och börja snöa, snön försvinner ju! så sååååååklart kan jag inte åka skidor idag !

iaf igår hade malmberget inge vatten så vi kom till skolan, väntade till nio ifall de skulle komma tebax men de gjorde inte det så vi fick sluta. som alla vet så går det ju bara en buss tebax te tjotti så vi behövde ju bara vänta till klockan 3.

men idag behövde vi bara vänta 3 timmar (Y)



nu ska jag berätta en kuwl grej!

okej fint ritat jag vet, men det är inte huvudsaken, nu ska jag förklara

det där svarta det är vägen.
dom gröna fyrkanterna det är hus (det finns ju fler hus men så ni fattar)
den rosa fyrkanten är mitt hus
det blåa är den vägen som bussen kör
det gula är den vägen jag springer
å krysset är där vart jag hoppar av

nu äre så att jag tävlar alltid med bussen när jag ska hem, den ska vända i vändplan och innan den har åkt förbi mitt hus ska jag vara inne, det värsta är att bussen fattar att jag tävlar med den så han kör alltid jättefort!

jag bara måste hinna före. typ tvångstankar eller nåt...

hejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera lite oftare :D

2009-11-06 @ 00:34:44
Postat av: Ella-Maria

Haha! Vilken rolig tvångstanke ! xD

2009-11-07 @ 15:24:50

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0