spraklande idéer!

jag måste då säga att jag är ganska smart när det gäller att fuska... !
haha vi slutade iaf kl 11 idag så jag, hildingdilding och felicia knallade till gve. där mötte vi mamma så vi slapp gå tillbaka te skolan till bussen.

vi tänkte fara te snöyran på lördag ist eftersom jag ska tävla på lördag då orkar jag ju itne va ute så länge men då skulle skotergrejset bara vara idag så då var vi ju tvugna att fara idag. men mina päron kunde inte köra å vi ville verkligen dit så där kom den vi tar sparken till kullen och tar bussen därifrån!

jag var faktiskt taggad till det, men jag ringde benny och frågade om han skulle te stan det skulle han inte men han kunde iaf köra oss, vilken snäll morbror jag har!


beställde oxå lite kläder från gina idag hiihi :)

nu blir det gve, KYSS!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0